Stockholm!

Hann inte lägga in ett bra inlägg innan vi åkte så det får bli från mobilen ;) Nu sitter vi iallafall i bilen mot Stockholm :) Vi kommer stanna till på några ställen på vägen för att äta o så :) Det är jag o min familj, emil o hans familj, min syster och hennes kille, min andra syster o hennes kille o barn, mormor o Kurre, min moster o hennes kille o barn, sen är det en del från Norge med och såklart dom som bor i Sthlm och det är min moster och mina kusiner å så :D Snacka om många! Plus våra 2 hundar Hahah :P Det kommer bli kul asso, bilder kommer med :) Vi ska bland annat stanna till i Gränna och köpa polkagrisar :P Hör av mig senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0