Fridayyyy <3

Jag är så otroligt glad just nu!!!!
Jag har och ser så himla många och bra recensioner av Apflickorna :D
En stor filmkritiker pratade nyss om mig o filmen på kulturnyheterna på svt, man kan nog snart se repris på svtplay.se (sök på filmkritiker så ska det nog komma upp lite senare).

Idag var det en super duper rolig dag i skolan som vanligt då ;D
Vi slutade halv 2 och det var strålande sol, så jag, rebecka och mollie åkte in till stan med massa andra från klassen :)
Sen gick vi till espresso hous och tog en fika :)
Och eftersom vi var precis bredvid Biopalatset så ville rebecka o mollie hemskt gärna gå in o kolla om dom kunde hitta en bild på mig...jag sa att det nog inte skulle finnas nån, men det hindrade ju inte dom från att gå in o titta haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0