1 weeeeeeek :D

YAYYH!
Nu är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 16 år!!!! YEAH!
Wihiooo haha :) :P

Jag vet inte riktigt vad jag önskar mej än..haha
Det får bli en liten överraskning vad jag får :)
Mami o papi vet ju typ vad jag vill ha men aa, överraskning till er typ? hihi

Jag är så sjuuukt trött, jag har varit det typ hela dan..
Så ska kolla på tv nu :D

Imon har jag en intervju med GP och sen ska jag dansa första dan på Dance Factory!!! :D :D
Hip hop/ rnb...Hell yeah (Y) <3


Q-BRUKAR NI HA FEST NÄR NI FYLLER ÅR? JAG VET INTE OM JAG SKA HA DET???? :D :P :S :) hahha
Vad tycker ni???

pösssss

Kommentarer
Postat av: mollie

jag tycker att du borde ha en fest! det skulle vara skitmysigt :D

2011-09-10 @ 21:48:07
URL: http://mollieabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0