Malmö över dan

Imorse vid halv 8-tiden så tog jag o Linda tåget till Malmö.
Sen gick vi till hotellet där Lisa bodde och fick Goodiebags :D
I den låg det: En t-shirt, 9 dvd filmer :D , nån lapp, 4 st gratis kuponger till biosnacks, Pass-kort m.m

Sen gick vi till filmstaden och fick Snacks och såg en film för att vi hade tid över :D
Eftersom det var "Malmö filmdagar" så fick vi som hade kort se vilka filmer som helst gratis :D

Efter filmen tog vi oss till biografen "Spegeln" och där skedde alla intervjuer för idag och alla plåtningar.

Jag säger till när intervjuerna o sådant kommer ut! ;)
Jag tog lite foton ;)


Många olika torg i Malmö!

Nemen tjaaaa

Smygfotade en smurf! faktiskt skådis ju..smurfarna kmr ju på bio snart ;D

Filmerna jag fick :)

Biljetterna jag fick ,haha :P


Hahaha linda blev "lite" chockad när hon såg bilden på oss i GT x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0