Onödigt?

Jag kommer inte blogga nästans alls nu på ett tag eftersom jag inte kommer ha tid och så är internet rätt segt här och jag pallar inte blogga från mobilen å så..men jag e väl tillbaks på torsdag igen! Sen vill jag säga en sak..DU som skrev den kommentaren igår vid 00.31 eller aa det blir ju idag..men, för det första 1. Vad spelar det för roll OM det skulle vara min 5:e blogg? 2. Jag kollade upp ip nummret och jag ser vart du bor och jag tror verkligen inte jag känner dig!? 3. Brukar du kolla dem få bloggarna jag haft då eller? För er andra då så var det en person som skrev en onödig kommentar igår men jag tar inte åt mig ngt, varför skulle jag göra det liksom? ;) Sen att personen kallar sig "Anonym :P " gör ju det bara mer pinsamt!? Aja What ever, hade varit kul om jag fick veta exakt vem du är.. Bye

Kommentarer
Postat av: Hahaha

Tro mig du känner oss som skrev det ;)

2011-07-16 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0