Lär känna mig bättre! :D

Här är lite frågor och svar som kanske hjälper er att lära känna mig bättre :D
Gör nu du också detta, jätte kul :)


Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt :)

Humör just nu: Vaknade nyss så lite trött men annars glad :D

Favoritgodis: Choklaaaaaad in my <3 och polkagrisar :)

Är det nåt du absolut inte äter: Potatisbullar, BLÄÄÄ...

Kläder just nu: Bara mjukiskläder hähäh

Musik just nu: Just nu ingenting...

Vad sa du senast: "Du har spillt mjölk på bordet med!" (hahahah sa de till min brorsa) xD

Sommarplaner: Way out west på förhandsvisningen av filmen, galapremiär och bara softaaaa :D

Fisk eller badkruka: Fisk! Jag älskar att bada och har badat i 5 graders pool utan problem haha men ja gillar att sola med! :P

Saft eller alkohol: Saft med alkohol? hahaha

Hur många kuddar sover du med: 1 rätt stor och aaaaas skön

Favoritväder: SOL!! Men är man trött på det så kan det vara mysigt om det regnar AS mkt så kan man se på film :D

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 2 kompisar & en båt ahahah

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska men ibland morgonmänniska oxå ;)

Spelar du något instrument? Gitarr fast för skojj skull hemma, inte hos ngn lärare eller så :)

Sparare eller slösare: Både och faktiskt..:P

Bästa film: Vet inte, finns så många o jag ändrar mig hela tidn :P

Tror på liv på andra planeter: JA?!

Har du några homosexuella vänner: Nepp..

Tror du på mirakel: Ehm..aa

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 tror jag :D

Bio eller promenad: Beror på, om man vill mest prata eller se på film och beror på med vem :)

Är du kittlig: JA hahah

Snarkar du? Näe inte vad jag vet haha

Stjärntecken? Jungfrun :D

Rädd för insekter? Haha tyyp

Äckligaste insekten: Spindeln!!! iiiiiiiihhh

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig!!

Vad vill du jobba som? Skådespelare, vilket jag har jobbat som men det vill jag göra hela tidn :D annars skulle artist vara kul!

Chips, morötter eller godis? Godiiiiiiis

Pizza eller hamburgare? Pizza eller hemgjorda hamburgare MUMS!!

Hoppas detta var intressant, kram


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du varit med i en film??? vilken??



;)

2011-07-29 @ 13:19:21
URL: http://lolloochjeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0