BALEN!! <3

OMAJGAAAAAAAD säger jag bara..!!!
Balen var sååå freakin awesome!!!!
Alla 9 or i skälltorp/sv balettskolan möttes på skolgården vid 17.00 och tog bilder å så..:)
Sen fanns de3 bussar som vi skulle få plats i och så åkte vi till stället där vi skulle vara vilket var en gryyyym resturang typ som heter "Fars hatt", där har jag varit tidigare..:P
När vi kom in fick vi en välkomstdrink och så gick vi ut på en stor altan precis vid vattnet och "minglade" typ haha ;) vilket jag blivit väldigt van vid..:P
Så senare satte vi oss i själva lokalen och blev serverade jätte god mat, när vi hade ätit var alla såå sugn på att dansa att man nästan inte ville ha efterrätten haha men vi åt den med :D
Efter vi ätit så dansade vi oavbrutet i flera timmar, såååå jävla kuuul :D
Vi hade bästa dj:n med....:D
Det var rätt trångt och sjuukt flummigt så man dansade typ på varann hahah och med varann och det var musik i ALLA olika stilar ;D allt från hip hop/rnb och balcan till stora svenska låtar som "Sommar tider"

Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv och idag är vi lediga, imon blir det ett till litet "firande" för årets 9or för det blir en "middag" och på torsdag är det AVSLUTNING!!!! alla kmr typ gråta :S
Våran klass har hållit ihop sen 4:an :O...6 ÅR!!! herregud asso...alla minnen <33

Här kommer en bild från balen..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0