Cypern!! <3

TJOO!

Har precis käkat lite cornflakes så här på eftermiddagen..:P
Imorse kom pappa och hämtade mig hemma hos Natalie, sen åkte vi till några affärer och sen hem.
Jag har precis skrivit min packningslista som kan vara bra att ha när man ska packa för en hel vecka för vi ska nämligen till CYPERN :D <3
Natalie och hennes mamma skulle åka dit och jag fick följa med!!! :D
Och det ska bli så grymt kul!!!
Vi kommer ta massa bilder, förhoppningsvis för minnen ska vi allt ha <3
Dom kommer jag sen visa här på bloggen, jag kommer dock inte blogga under tiden jag är där..Men jag är där i ca 8 dagar så tror ni klarar er hihi :)

Här är några bilder från cypern, dit vi ska :D



HÄRLIGT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0