Sommarjobb^^

ÅÅÅÅÅHHHH vad dålig ja är på att blogga :S

Men jag har inte tid..och så är det så tråkigt, eftersom det är jobbigt o ladda över bilder man tagit..och att göra videos å sånt..och så läser ändå inte så många denna bloggen :/
Men jag förstår att ni som läser den inte vill komma till min blogg ofta och så finns det "inget" nytt!!
Men jag ska försöka lägga in inlägg mkt oftare nu!

Jag kan berätta lite som hänt på sistone^^

Dagen efter balen, hade vi avslutnings lunch i bamba med alla nior och dagen därpå var det avslutning :D
Så sorgligt var det ändå eftersom man inte kmr se vissa någonsin mer!!
ALLA minnen vi har i den skolan :O vi har gått där från 4-9 det är helt obeskrivligt vad många minnen det finns!
Men kändes ändå otroligt skönt, vilken lättnad!!! slippa vissa lärare, alla nationella prov och läxor.

Bara några dagar efter avslutningen så började jag sommarjobba!
Jag jobbar i backa, med en tidning som heter "Made in backa" då får man tillsammans med flera barn intervjua personer och göra reportage och uppdrag som ska hamna i tidningen, vi har t.ex fått göra detta:

* Åka buss för att intervjua flera passagerare
* Skrivit berättelser och ätit godis, saft, kladdkaka, chips och mera!
* Spelat teater, dansat, tagit kort, dj:at haha ;D och haft sjuuuukt roligt!!
Det är såå soft jobb asso, hur ofta brukar man få äta massor av gott och skratta hela dagarna så att man har kramp i magen sen? ahhahaha
Och jag ska alldeles strax åka dit nu, det finns en annan tjej som också jobbar där men hon är ledig idag så det blir lite tomt då..:( men vi ska intervjua rektorn på brudbergsskolan idag och så ska vi grilla och äta godis :D

Det blir lite långt inlägg nu men jag hoppas det ändå blev intressant :D
Imon är jag ledig från jobbet och det är midsommarafton :D
Jag vet inte riiiktigt vad vi ska göra men de får jag se^^ hihi :P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0