Almön

Tjenare Mannen! Haha Ove Sundberg? xD Igår vid typ 10 på kvällen så skulle ja o Emelie möta Emil och Linus. Vi flummade som aldrig förr asso :P Vi typ satt på en bänk o försökte knuffa av varann, kittlade varann hela kvällen xP Sen började de regna så då gick vi in i tvättstugan haha men sen skulle vi springa ner till scenen men då skulle emil bära mig ner men då fick ja allt regn i ansiktet så..ja sprang ist hahah Sen va vi på scenen hela tidn..Linus försökte heeeela tidn putta ner mig vilket han lyckades med ibland men de va liiite svårare att få ner hmn..:/ hhaha Sen när klockan var vid halv 2-2 så gick vi bort mot tvättstugan o de igen, o eftersom killarna skulle upp 8 nästa morgon så va dom tvugna att gå in o nana hihi :) Idag händer nog inte så mkt, åker hem imon tror ja :D Vet ni vad jag köpte igår? :D Inredningssaker till mitt rum, ska göra om mitt rum lite till amerikanskt tema :D Coolt va? Kan visa er sen när de e klart :D Sen på torsdag ska ja träffa sebbe o kanske sova där :) Och på fredag blir det antagligen w.o.w :) Hoppas ni har det jääääätte bra! Och för er som frågade så kan ja gärna berätta mer tydligare om allt jag har varit med i ;D Men får nog göra det när jag är hemma så ni kan få bilder å så :) Puss på eeeer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0