Galapremiären

Nu är jag hemma från Stockholm! :)
Jag är typ väldigt trött, långa dagar.
Jag kan berätta hur dagarna var:

05.00-Jag vaknar.
06.45 går tåget till Stockholm.
09.45 är vi framme och blir hämtade av Karin.
Hon släppte av mamma och martina på hotellet.
Vi körde vidare till TV4 huset! :D
Där köpte vi lite att dricka och mötte sedan Lisa (Regissören) och några som jobbar på tv4 :)
Sen så åkte vi till en hage med hästar och filmade intervjuerna :)
Sen åkte vi till filmbolagets kontor och fikade och sen började massa intervjuer och så blev jag fotograferad på kontoret och gatorna i stockholm efter varje intervju (dom vill ju ha massa bilder) ;)

Så titta på tv4 på söndag kväll(eftermiddag) nån gång så kan ni nog se intervjuerna :)
Det kommer att bli mer o mer intervjuer nu dom senaste dagarna framöver, men det är kul!

Det bev röda mattan och så minglade man runt lite och hälsade på lite folk :)
Sen satte vi oss i en stoooor biograf och så började filmen.
Det var flera kändisar och skådespelare som var där och såg den!
Efter filmen blev det många applåder, sen blev vi presenterade att komma upp på scenen :D
Vi fick massa applåder och en massa blommor :)
Efteråt var det massor som kom fram till mig och hälsade att jag var jätte bra och att filmen var det, KUL :D
Verkligen kul att ni tycker den är bra :)




Denna bilden la Carlonia Gynning ut på sin blogg!! hon var och såg filmen och hon tyckte filmen var jätte bra!! :D



Kommentarer
Postat av: carolina gynning

Hej!

Du är en grym skådis och det var sjukt kul att se filmen. Har du varit med i filmer innan, hur lärde du dig att skådespela?.

Jag har precis själv varit med i en film och hoppas att den blir lika bra som din!

Stor Kram Carolina Gynning

2011-08-27 @ 11:00:32
URL: http://www.gynning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0