Spontan inspelning!

Idag på eftermiddagen så kom min bästa vän Natalie hem till mig :)
Vi hade tänkt spela in en spontan skräckfil (det kommer vara en serie med avsnitt)!
Så vi spelade in första avsnittet idag :D
Det var faktiskt kul!!
Så nu är alla videosar på mobilen, men får ladda över dom på syrrans data sen så jag kan klippa ihop den och lägga till text o musik :)
Lägger såklart upp den när den är klar, men det kan ju ta ett tag, men aa :)


Jag är där fram (jag har hunters och jeans och regnjacka ;)

Läskiga natalie hahah :)

Ruuuuuuun forest ruuuuun  hahahah ni vet den filmen?! xD

Nämen OJ, en lapp :O hmmmm hihi

Nu får det räcka, hihihi så ni inte får se fööör mkt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0