Tack för idén :D

Godmorgon alla söta läsare som läser min blogg <3 ibland på blogg.se så märker man inte att man fått kommentarer :/ Men då brukar jag klicka på kommentarer för att vara säker på att jag inte har missat en fråga eller så! Men så nu såg jag att jag hade missat en kommentar.. Frågan var om jag kunde göra en video där jag visar mina favoritsaker, tex favvo smink, kläder, nagellack m.m Och TACK för frågan!! Det var ju en jätte bra idé :D Så visst kan jag göra de :) Men jag ska hem idag på eftermiddagen och göra iordning mitt rum o mig sj och sånt och sen nästa dag ska jag ju sova hos sebbe. Men jag gör gärna en video när jag verkligen har tid, för jag tror den blir bättre o roligare då :D Men påminn mig gärna om det skulle ta för lång tid. Fortsätt också att komma med sånna idéer, jätte kul! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0