Thaa big dayyy

Just nu är jag jätte trött!!!
Sov ju inte så bra i tältet..:/

Ska läga mig i soffan o kolla på tv nu, myyys :)
Imon ska ja upp vid 5, packa det sisa och ta tåget till stockholm med mamma och martina :D

Så fort vi kommer fram blir det en tv-intervju med tv4 :D!  tillsammans med regissören
Sen blir det massa andra för tidningar och filmbolag m.m :)

Vi kommer bo på ett jätte fint hotell väldigt centralt i sthlm och man får frukost upp på rummet, man beställer bara det man vill ha :D majgaad hihii
Och på kvällen är det Galapremiäääääär...spännande!

Vi får hoppas att mamma lyckas ta några fina bilder med :)

Ska bli kul att få träffa så mkt folk som ska se filmen och isabella som spelar min syster i filmen kmr också :D

När jag kmr tillbaka till gbg har jag förhoppningsviss liiite tid i helgen till att blogga o lägga in bilder
För på måndagen blir det intervju för GT och på onsdag åker vi ner till malmö för en stor filmfest ;D

Mkt kuligt :P

Hoppas ni har det lika kul och att ni har det bra i eran (nya) skola och klass :)

Kraaaaam <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0