Tjabba

Sorry för dålig uppdatering^^
Hänt en del och ibland hinner man bara inte med bloggen...
Men nu tänkte jag berätta lite vad som hänt det senaste :)
I förrgår åkte ju jag, bella och min kusin emelie till Kungsör och spelade in en reklamfilm, vilket var jätte kul :D
Efter inspelningen gick vi till en biograf som en kille där ägde och om man gick upp på scenen och gick backstage kunde man se alla loger och fotostudion :D
Vi blev fotograferade i studion och det var häftigt!
Jag kommer få bilderna skickade om några dagar tror jag så självklart lägger jag upp dom när jag får dom :D

Sen så igår ringde en tjej till mig från svt och frågade om jag ville vara med i en grej..
Det är som en intervju om lite saker.
Kan förklara mer när jag har gjort det (vilket är lite senare idag)
Sen träffade vi våra släktingar o grillade o allt :D
As kul!
Men nu ska vi åka till en ö
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0