You made my day <3

Godmorgon! :) Igår kom jag hem från sebbe vid typ 5..känns så ensamt nu :( Men kanske ska träffas imon, vi får se :)
Sen så ska min kusin emelie sova över också snart hihi :)
 Jag o sebbe hade iaf 2 jätte roliga o mysiga dagar (A) Vi somnade vid typ 4-5 och vaknade vi 12 men sen så låg vi kvar jätte länge haha, kolla på tv å så :)

Nu kollar jag påtv =)
Jag har fått reda på att jag kommer få ta ledigt massa skoldagar nu i början..:o Inte så bra typ när man börjar helt ny skola med massa nytt å allt!!? För jag ska göra en intervju för GT, galapremiär och malmö filmdagar..aja de ska nog gå bra ;) En rätt så rolig bild på sebbe när vi e på hans balkong, aaas fin utsikt va de :o särskilt i solnedgången :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0