CAMPING!


Tjollahopp!

Nu sitter jag i våran husvagn på bästa campingen :D
Den ligger i falkenberg och stranden är bäääst för den är lång och det är bara sand i hela havet!
Det blir lixom svårt att blogga så där varje dag eftersom det finns så mycket o göra nu under sommaren mer än att blogga, och jag tror nog att ni håller med mig ;)

Nu ska vi dra iväg till campingen bredvid där Emil,emelie och dom bor :D
Vi ska nog bada med dom igen..innan idag var vi på stranden i några timmar och solade men mest badade :D
Dom hade med sig en stor badbåt som vi satt i..och när jag väl satt i den så kom emil och välte den så jag hamnade under vattnet flera ggr haha :P

Ha det så bra så länge så hörs vi nog ganska snart ändå!
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0