Filmen jag är med i

Tjenare!!

Jag har fått några frågor om ifall jag är med i en film och isåfall vilken?!

Det är så här att jag är med i en långfilm som heter Apflickorna
Den har premiär den 2 september, alltså inte alls långt kvar :D
Så gå å se den :)

Sen är jag med i bland annat:
Huvudroll i en kortfilm
Reklamfilm
Dubbat till en tv-serie
roller i musikvideos
roll i webb-serie

Och den 1 aug och 1 vecka frammåt så ska jag och några kompisar spela in några reklamvideos som kommer att visas på tv och biografer m.m
Så det ska bli kul!

Nu vet ni de ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka reklamfilmer och så är du med i, kan du skriva lite mer exakt? ;)



Läs gärna min blogg!



kram!

2011-08-07 @ 20:00:36
URL: http://lolloochjeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0