Gårdagens kvällsdopp!

Vid sju på kvällen igår hörde Emil,Emilie och Liam av sig (dem jag har berättat om tidigare som bor vid vår camping), dem undrade om vi ville komma över till dem och ta ett kvällsdopp.
Eftersom vi inte hade något annat för oss och för att det verkade jätte kul trots att det verkade kallt så packade vi våra saker och gick dit :)
Vi kom till dem vid 7.40 så det var ju inte mörkt ute alls! bra va? hahah
Dem var i princip klara för att gå, Emil tog gummibåten och victor hjälpte till att bära medans jag tog ett uppblåsbar gummidjur, bella en påse, liam tog årorna och emilie tog en uppblåst delfin...:P

Vi gick mot havet och när vi kom fram till stranden gick vi längst bort bredvid en stengång som ledde ut till en liten ö..men vi gick i vattnet ut till ön istället, det var långgrunt hela vägen.
Det fanns en brygga där, vi la båten i vattnet och victor hoppade i vattnet.
Han rodde lite själv runt i havet.
Sen sprang Emil och dök i havet och jag hoppade i strax efter :D
Det var väldigt kallt asso! Men ändå skönt :)

Vi simmade till båten och höll i den, sen välte vi den så victor ramlade i hehe busigt..han blev inte jätte glad precis men det gick över..:P
Bella & Emilie hoppade också i men dem gick upp ganska fort igen.
Jag o Emil hjälpte Victor upp på land, vilket tog sin tid för vi var ganska långt från bryggan.
Sen bar vi upp båten till våra saker låg lite längre upp.

Det blev lixom inga bilder den kvällen..det hanns liksom inte..
Sen när vi kom hem så duschade vi och bara chillade.
Innan på dagen var vi i Falkenberg, centrum och tittade lite.
Fanns inte så mycket men jag köpte en shorta, mascara, nagellack, läppglans..:)

Idag är det inte särskilt varmt, rätt kallt faktiskt..så vi har inte gjort så mycket idag.
Men när Emil & dom kommer hem (dom har varit hos en dom känner) så ska vi hitta på ngt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0