Överraskning

HEJ ALLA LÄSARE!

Jag är superglad just nu!!! tack vare er!!
Min statistik har gått upp väldigt mycket det senaste och jag får kommentarer och så och det gör mig jätte glad och gör att jag vill blogga ännu mer!! :D
Så därför har jag en liten överraskning till er....
Jag fick bland annat en fråga på hur jag sminkar mig, och jag kommer självklart svara på ALLA frågor jag får (NI KAN FORTSÄTTA STÄLLA FRÅGOR I ANDRA INLÄGG MED) :)
Men just denna frågan tänkte jag göra ett videoinlägg med :)
Så just nu fixar jag en video som är tänkt komma ut idag!!
Så håll utkik på denna bloggen under dagen så ni kan se den :D
Kommentera gärna då vad ni tycker om den och om jag ska fortsätta med sånna videos :D

hörs snart!
puss

En bild på mig o linda påväg upp till Sthlm :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Vilken fin bild! du är väldigt fin :)

2011-07-26 @ 12:59:38
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/
Postat av: Shiko

sv: Jo, här är det oxo bra!

Vad har du för dig idag då?

Kram

2011-07-26 @ 13:10:49
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0