Tillbaka!

Japp, är tillbaks i Gbg nuu och det kommer bli mer bloggande nu, bra va? :) Jag vet att jag tidigare la ut en länk på bloggen till min sida på facebook. Men jag råkade lägga ut fel länk och tog då bort den och senn hann jag inte fixa det.. Men här kommer den!

http://www.facebook.com/?ref=hp#!/pages/Mathilda-Paradeiser/102073053224103

Sen vill jag säga att jag hade det jätte trevligt i Stockholm, dock blev det inte så väldigt många bilder..pappa tog bilder med sin kamera men det var inte så roliga bilder så jag la aldrig in dem men jag har några bilder som jag tog :)

 Imon ska jag åka till mitt nya gymnasium bara för att vara helt säker på hur man tar sig dit med buss :) Och idag tar jag det mest lungt, ska kolla på nån film sen tror jag och även öva på låtar med gitarren!

 Jag sjöng ju för hela släkten i lördags endast för att dom typ tvingade mig!! Mormor hade jag ju visat en gång för och då ville hon att jag skulle "uppträda" för allihop..inte kul men så är det..:P Klart att det var kul men samtidigt var det nervöst och jag kände inte för att göra det för alla dom jag kände bäst typ haha

En bild på mig och min syssling Julie när vi var och kollade runt i stan.
På bilden är vi vid plattan (sergels torg) :)

Kommentarer
Postat av: Shiko

Fin bild. Jag var där igår ^^

Allt bra annars?

Kram

2011-07-26 @ 00:38:20
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0