I'm freakin tired...!

Asso denna veckan har jag verkligen varit trött!!!!
Det är ju inte mycket kvar nu..men då ger lärarna oss ännu mer än vi faktiskt orkar med :O
Däremot var det rolig dag idag för...skolan flöt på bra..:)
Och som natta vet..så kollar en viss person på mig all- the-time..vilket är liiite märkligt..hmm aja ;P
Sen så slutade ju jag o natta samtidigt så vi åkte till stan och åt thaimat..MUMS! sen var vi mätta och gick i affärer och provade kläder =) jag hittade 2 st klänningar, och nån av dom ska jag ha på balen :D
MEN..tyvärr kan jag inte läggaut bild på dom..för då blir de ju ingen överraskning sen...:) :P
Nu ska jag fortsätta med pluggandet oc sen vill jag SOVA :D


Här är superduper söta Olivia <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0