Mätt......

Idag var det näst sista dagen som var en riktigt skoldag..!! imon e sista och sen e det bara dans kvar ;)
Min dag:

Första lektionen var SO-lektion, där satt vi bara och åt massa bakelser och sen städade vi ur skåen.
Mattelektionen: Wictoria låtsades vara vår mattelärare en hel lektion typ och sen kom driss för att prata om balen.
Spanskalektionen: satt vi och bara pratade medans vissa gjorde prov och sen hade jag o moa muntligt vilket inte gick bra...xD

Sen slutade vi så vi åkte in till stan och sen hem till moa :)

Sen åkte vi tillbaka till kulturhuset precis bredvid våran skola för att få reda på vilket sommarjobb vi ska få :D
och jag fick jobb på en tidning! så jag kommer få skriva och fota o så =)

Här e en bild från idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0