Min tisdag ;)

Hejjj :)

Idag är det då tisdag och skolan blev kortare än väntat, för vi hade inget rep så slutade halv 4 ;)
På fredag ska jag och många kompisar till liseberg för att bla se Veronica Maggio sjunga :)
Sen ska jag sova över hos min kompis Natalie..wihooo
Vad som händer mer i helgen vet jag inte än ;)

Idag blev det ju lite nytt för dem flesta eftersom jag hade mörkare hår ;D
Jag trodde danslärarna skulle reagera mkt men de gjorde dom inte ^^ :P

Imon har vi lite sovmorgon till 9 för vi har ingen mer engelska på hela terminen!

Nu bloggar jag från syrrans data som väntar lite otåligt -.- hahah så nu ska jag gå o titta om jag hittar ngn bra film som jag kan se :)

Krammmmmm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0