Om mig

Jag heter Mathilda Paradeiser och fyller 16 år den 5 september :)
Mina intressen är skådespeleri, musik, dans, kompisar m.m
Jag går på svenskabalettskolan och dansar varje dag men efter hösten börjar jag på gymnasium och det blir antagligen ett musikgymnasium :D

Skådespelat har jag nog gjort sen jag var 13 ungefär..och den 2 september kommer långfilmen "Apflickorna" ut på biograferna som jag har huvudrollen i.
Sen har jag varit med i kortfilm som huvudroll, musikvideos, statistuppdrag, dubbat osv.

Jag älskar musik och tycker om att sjunga, spela gitarr, lite piano å så :)

I denna bloggen kommer jag skriva det mesta som händer mig och ska försöka blogga så mkt som jag kan :)
Ge mig gärna tips på vad som helst jag kan göra här på bloggen för det gör jag gärna och det blir roligare då!
Ha det så bra kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0