Shopping...:P

HEJJJJ :)

Det blev inte så många frågor och jag förstår det eftersom bloggen är ny och jag inte fått så väldigt många läsare än...men det har ökat!! :D och det är ju super kul!
Och tack för frågorna!!! :D

Kunde valt att ha kvar frågestunden längre men det är nog lite tråkigt..annars är det ju bara att fråga frågor när som helst!!! svarar alltid på alla :)

Idag hade vi som en håltimma och då åkte jag, alexandra och moa till backaplan och där köpte jag lite grejer :D
Sen fick vi reda på att vi slutade ändå så då åkte jag till jc medans jag väntade på pappa och där köpte jag ytterliggare än liten grej ;)

hehe ibland har man sånna dagar :)

Denna bikin köpte jag fast med svart underdel ;)

Man ser inte så bra, men det är lila :)

Sen köpte jag också en magtröja som e väldigt ny så den finns inte på hemsidan typ..:/
Men kan visa den nån gång :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0