Musikvideo....=)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :P

Nu mår jag mkt bättre :)
Lite hostig bara men det är ju bra ändå, tur det för imon ska vi ju repa och det kan man ju inte missa ;)
Just nu är jag ensam hemma..eller aa djuren e ju hemma med haha :P
Men snart kmr mami o papi och hämtar mig eftersom vi ska tittapå min syrra när dom uppträder på cheerleadinguppvisning, och det är rätt stort å så, så det ska bli kul =)

När jag börjar gymnasiet så kommer jag ju ha mkt mer fritid än jag haft sen jag gick i 3:an..:O shit asso..mene aa..
Så då funderar jag på vilken sport jag vill börja i..för jag vill börja i ngt..
Några förslag är

*Gymnastik
*Cheerleading
*konståkning, kanske...
*Eller fokusera mkt på musiken!
*ev. andra sporter

Men jag vill gå i det med andra kompisar då..=)
Sen vill jag ju såklart ha tid för o va med kompisar,m hinna med läxorna och mera :D (Y)

Nu måste jag gör mig i ordning..kraaaam

Juste!! glömde säga att när jag e heelt frisk och när vi har tid o så..så ska jag o min syrra spela in en musikvideo själva :D
Så det kan ni ju se framemot ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0