HAHAHAHAHHAHA

Omg, hade en sån sjuuuukt rolig dag idag alltså ;o  :D
Hahhahah vi hade NO, så skulle våran grupp undersöka om en smörgås hamnar på sidan med pålägg eller den utan när man tappar den...
Så vi gick ut på balkongen vid brandrappan o stog o kastade massa mackor hahahah!!
Jag ha inte skrattat så mkt på nån lektion förut, o jag skrattar mkt :O hahahaah
Men det var massa grejjer vi skrattade åt..sen kan man inte sluta :P

Sen så hade inte vi den sista lektionen för vår lärare var sjuk så vi slutade tidiiiiigt :D
Jag åkte hem till Lovisa, vi åt glass o chips hahhaha o va flummiga!!
Sen åkte vi in till stan o mötte Rebecka och en annan Lovisa :P
Kuligt kuligt :)
Sen skulle ju jag o Rebecka dansa :D
Det var sååå bra idag, vi körde på hur bra som helst så man var helt slutkörd sen, vi gjorde klart hela koreografin till "I whip my hair" och så lärde vi oss några hip hop steg :D

Nu har jag precis ätit jordgubbskräm o tittar på tv :)

Puss <3

Jag o Lovisaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0